Ճամբարային գործունեության գնահատումն արտացոլվում է սովորողի, դասավանդողի ուսումնական բլոգում՝ հաշվետու պատումի տեսքով՝ ներառելով հետևյալ կետերը.  մասնակցություն՝

  • ցուցահանդեսների
  • հաշվետու համերգների
  • վարպետության դասերի
  • ներկայացումների
  • ստուգատեսներին՝ սովորողների մասնակցություն
  • սովորողների առաջարկած-իրականացրած նախագծերին
  • ճամբարային հանդիպումներով, դրանց մասնակցությամբ
  • ճամփորդությական նախագծերին
  • համագործակցային նախագծերին
  • սովորող սովորեցնող նախագծով
  • ուսումնարտադրական գործունեության արդյունքներով
  • դպրոցների ուսումնական կենտրոններում ծավալած գործունեության արդյունքներով
  • Այլ՝ տվյալ դպրոցի ճամբարային օրացույցով կարևորված գործունեության այլ տեսակներով

Գնահատումն իրականացվում է դպրոցի կազմած ամփոփոթերթում (ամփոփաթերթը կազմվում է ճամբարի ղեկավարի առաջարկած բաժիններով) առանց գնահատանիշի՝ մատյանի համապատասխան բաժնում համապատասխան նշմամբ։