Ամսագրի արտաքին տեսքը
- Լինի ընթեռնելի, հստակ ներկայացված բաժիններով, ունենա պահոց,
- Արտաքին դիզայնը չխանգարի նյութերի ընթերցմանը,
- Ունենա լոգո, անվանում,
- Գլխագրում նշված լինի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր,
- Գլխավոր էջում «Ամսագրի մասին» հատված լինի, որտեղ նշված լինեն տեղեկություններ ամսագրի գործունեության, առանձնահատկությունների մասին,
- Հետադարձ կապի համար տվյալներ լինեն,
- Ամսագրում տեսանելի լինի դիտումներ քանակը:
Բովանդակային ուղղություններ
- Նախագծի տեսքով ձևակերպվի ամսագրի, խմբագրության գործուեությունը, բնույթը, առանձնահատկությունը, աշխատանքների իրականացման ձևը, ընթացքը,
- Հրապարակումներ ունենա յուրաքանչյուր ամիս, չընդհատվի, գոնե մեկ ուսումնական տարվա կտրվածքով,
- Ամսագրի խմբագրի կամ հեղինակի համար տեսանելի լինի կամ գրառված ամսագրի հնարավոր զարգացումը, ընթացքը՝ գոնե մեկ ուսումնական տարվա կտրվածքով,
- Բաժիններն ունենան հիմնական պատասխանատուներ. կարող է լինել և՛ սովորող, և՛ այլ դասավանդող, և՛ հենց ամսագրի խմբագիրը,
- Յուրաքանչյուր ամսվա կտրվածքով տեսանելի և պատճառաբանված լինեն նյութերի քանակը (գոնե 10 նյութ, մեծ ծավալով թարգմանչական կամ հետազոտական աշխատանքի դեպքում՝ կարող է լինել ավելի քիչ ),
- Ստուգատեսների և հավաքների ժամանակ ամսագրի խմբագրությունը ներկայանա կլոր սեղանի ձևով՝ ներկայացնելով ձեռքբերումները, դիտարկումները, հնարավոր զարգացումը, այլ,
- Ամսվա վերջում ամսագրի գլխավոր խմբագիրը ծրագրի ղեկավարին և Մանկավարժության կենտրոնին ներկայացնի ամփոփ հաշվետվություն՝ ամսվա ընթացքում իրականացրած աշխատանքների, այլ դասավանդողների մասնակցության մասին, այլ տեղեկություններ, եթե անհրաժեշտությունը կա,
- Ամսագրի խմբագրական կազմը քայլեր ձեռնարկի ամսագիրը տարածելու՝ հնարավորինս մեծ լսարան ընդգրկելու ուղղությամբ , այդ թվում՝ սոցցանցերում տարածում, համագործակցություն այլ խմբագրությունների հետ և այլն,
- Ամսագրային աշխատանքներին՝ կրթական փոխանակումների նախագծով կարող են ներառվել նաև սովորողներ, ուսուցիչներ այլ դպրոցներից,
- Ամսագիրը կարող է ներառել տարբեր բովանդակային ուղղություններ, որոնց պատասխանատուները լինեն տարբեր դասավադողներ՝ իրենց սովորողների խմբերով՝ որպես պատասխանատուներ,
- Ամսագրի խմբագրությունը ուսումնական շրջանների ավարտին կարողանա իրականացրած գործունեությունը, փորձը ներկայացնել հոդվածի տեսքով:
Մշակումը՝ Տաթև Աբրահամյանի