«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Ապրիլին ուսումնական գործընթացը կազմակերպելու ուղեցույց․ հիմքերը՝ մարտի ուղեցույցում։
Ուղեցույցը կազմելու համար ելակետեր.
- պարապմունքները կազմակերպվում են նաև դրսում՝ կրթահամալիրի, քաղաքի պուրակներում, այգիներում․
- պարապմունքները կազմակերպվում են նաև ուսումնական Ագարակում
- կարևորվում են քաղաքային քայլքերը, հեծանվաերթերը
- յուրաքանչյուրը ելնում է «չեմ վնասի» սկզբունքից
- պարապմունքները կազմակերպվում են առցանց՝ հեռավար-ընտանեկան դպրոցներում
- առկա պարապմունքները կազմակերպվում են յուրաքանչյուր պարապմունքից հետո օդափոխվող տարածքներում
- սովորող-ծնող-կրթահամալիրի աշխատող եռամիության հիմք են փոխադարձ հարգանքը, վստահությունը, ինքնակազմակերպումը, ինքնակրթությունը։ Դպրոցի, քոլեջի ղեկավարը, բուժքույրը նաև կորոնավիրուսային հիվանդության տարածման կանխարգելման նպատակով միջոցառումների պատասխանատուն են։
Ուսումնական տարածքները
- Ապրիլը կարևոր ամիս է մեր բացօթյա ուսումնական տարածքների, պուրակների, այգիների խնամքի, այգեգործական աշխատանքների սկզբի համար։
- Ուսումնական Ագարակը, Արատեսի դպրական կենտրոնը, դպրոցների պուրակները, սարալանջը դառնում են երկրագործական կենտրոններ։
- Շենքում գտնվող ուսումնական տարածքները անընդհատ օդափոխվում են: Առկա են լվացարաններ` հնարավորության դեպքում նաև տաք ջրով, օճառ, թղթե սրբիչներ: Սենյակներում, միջանցքներում առկա են ախտահանիչ հեղուկով սրվակներ` անհրաժեշտ քանակությամբ: Կան ծածկվող աղբամաններ: Աղբը, այդ թվում օգտագործված դիմակը, անձեռոցիկը պետք է գցել այդպիսի աղբամանի մեջ:
Կրթահամալիրային նախագծերից առանձնացվում են՝
- Ընթերցանության նախագծեր․ «Կարդում ենք Թումանյան, Չարենց, Տերյան»
- Պարտիզապարակային աշխատանք գարնանային պարտեզում
- «Հանրային աուդիտ» նախագիծ
- Նախագծային խմբի աշխատանք Ծաղկունքում՝ յուրաքանչյուր հինգշաբթի․ Գագարին պրոյեկտի նախագծեր
- «Ձոն» տեխնոլոգիական նախագծերի ստուգատես
- Հանրակրթական էկոտուր, հայրենագիտական-էկոլոգիական նախագծերի ստուգատեսի մեկնարկ՝
- Հասարակագիտական ստուգատես
- Վայոց ձորի մարզպետի, կրթության ոլորտի աշխատակիցների այցը կրթահամալիր
- «Բուն» հեռուստաընկերության հետ համագործակցություն. Սեբաստացի TV-ն Բուն TV-ի եթերում
- «Անթափոն կենցաղ» նախագիծ
- Դպրոց բնության գրկում. հայրենագիտական-բնապահպանական-արշավախմբային ճամբար Արատեսում
- Հանրակրթական էկոտուր, հայրենագիտական-էկոլոգիական նախագծերի ստուգատես
- Շախմատի միջդպրոցական գարնանային մրցաշար
- Մայիսյան հավաքի պատրաստության նախագծեր՝
- Դասավանդողների, սովորողների առաջարկներ․ զարգացող մանկավարժություն
- Մայիսյան հավաքի ծրագրի, ուղեցույցի կազմում
- Դպրոց-մասնաճյուղերի զարգացման ծրագրերի մշակում
- «Հանրային աուդիտ» նախագիծ․ ներկայացում, ամփոփիչ նյութերի հրապարակում
- 9-րդ դասարանների Ելքի ստուգատեսներ
Ուսումնական գործի կազմակերպական ձևերը
- Կրթահամալիրում ուսումնական պրոցեսի կազմակերպման ձևերն են.
- առկա ուսումնառություն
- ուսումնառություն հեռավար-ընտանեկան (ինքնակրթության) դպրոցում
- առկա և ընտանեկան դպրոցում ուսումնառությունների համադրում՝ համակցված ուսուցում
- նախագծային փոքր խմբերի հավաքներ
- կրթական փոխանակման նախագծեր
- արտագնա նախագծեր
- Գագարին նախագծով պարբերական հավաքներ, հանդիպումներ, նախագծային գործունեություն
- հեռավար ուսուցում
- Երկարացված օրվա ճամբար
- Լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ։
Առկա ուսումնառության դեպքում սովորողը ֆիզիկական միջավայրում, խմբով մասնակցում է իր անհատական ուսումնական պլանով որոշված բոլոր ուսումնական պարապմունքներին:
Ընտանեկան (ինքնակրթության) դպրոցում ուսումնառության դեպքում սովորողին` իր անհատական ուսումնական պլանին համապապասխան, տրամադրվում են ուսումնական նյութերը: Նա մասնակցում է նախօրոք որոշված առցանց պարապմունքների: Ուսումնառության արդյունքի համար պատասխանատվությունը սովորողինն է: Դասավանդողը մեթոդական օգնություն կամ խորհրդատվություն է տրամադրում:
Առկա և ընտանեկան դպրոցում ուսումնառությունների համադրման դեպքում սովորողը ընտրում իր անհատական ուսումնական պլանի այն դասընթացները, որոնց ցանկանում է մասնակցել ֆիզիկական միջավայրում և նրանք, որոնք ցանկանում է յուրացնել ինքնակրթության միջոցով:
Հեռավար ձևով ուսումնառությունը կազմակերպվում է կրթահամալիրում սահմանված կարգով: Սովորողը իր անհատական ուսումնական պլանին համապատասխան ստանում է ուսումնական նյութերը, ինքնուրույն ուսումնասիրում, քննարկում իրեն կցված դասավանդողի հետ: Անհրաժեշտության դեպքում կարող են կազմակերպվել առցանց դասեր:
Համակցված ուսուցում։ Ուսուցման կազմակերպման ձևերի մոբիլ ու փոփոխվող տարբերակ՝ ուսուցման ձևերի համադրմամբ։ Կազմակերպվում է ըստ նախապես հրապարակված ժամանակացույցի, սովորողների, ընտանեկան դպրոցների շրջանակում իրականացրած հարցումների վերլուծության հիման վրա։
Սնունդը
Սովորողը ջուրը և սնունդը բերում է տանից՝ հիգիենիկ, փակվող տուփում: Սովորողներին խորհուրդ է տրվում զերծ մնալ խանութներից սնունդ, շշալցված զովացուցիչ խմիչք գնելուց: Երկարացված օրվա ճամբարում ընդգրկված սովորողների սնունդը կազմակերպվում է դպրոցների խոհանոցներում։