Ստուգատեսների բովանդակային մշակումներին ներկայացվող պահանջներ․
- Մշակումն ունենա կարճ նկարագիր, որ կարդացողը հասկանա, որ ստուգատեսները ամենամյա են, կազմակերպվում են Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում
- Արտացոլի ստուգատեսի նպատակը, խնիրները, տարվա համար կոնկրետ զարգացումները
- Միջդպրոցական, կրթահամալիրային, սովորող-սովորեցնող նախագծեր, միավորող հավաքներ
- Արտացոլի ստուգատեսի բլոգը, դրա սպասարկման ընթացակարգը, ամենօրյա լուսաբանումների կազմակերպումը
- Մշակման մեջ երևան դպրոցի՝ ստուգատեսին ուղղված առանցքային մի քանի նախագծեր
- Մշակման մեջ երևա նաև կազմակերպումը՝ ինչպես է ստուգատեսը դառնում յուրաքանչյուր սովորողինը, արտացոլվում ջոկատի, անհատ սովորողի աշխատակարգում
- Ստուգատեսի տարածմանն ուղղված քայլերի հերթականություն
- Ստուգատեսի օրացույցը
- Անվանական, խմբային հրավերների ուղարկում
- Ստուգատեսի համակարգող-սովորողների խումբ․ նրանց գործառույթները, անվանացանկը, բլոգները
- Ամփոփումներն ինչպես և ինչ ընթացակարգով են արվելու։
Ստուգատեսի համակարգողը՝
- ծանոթ է ստուգատեսի կազմակերպման կարգին.
- կազմում է ստուգատեսի նախագիծը և կցում է համակարգման համար ներկայացվող հայտին.
- վարում է ստուգատեսի բլոգը.
- պատրաստում, տարածում է հայտարարությունը.
- բլոգում հրապարակում է շաբաթվա օրացույցը, շաբաթվա ամփոփումը