Սեբաստացիական ուսումնական օրացույցով հունվարի 8-26-ը ուսումնական երկրորդ շրջանն է՝ ուսումնական ստուգատեսային-նախագծային ճամբարը։
Ուսումնական երկրորդ և չորրորդ շրջաններն առանձնանում են իրենց կազմակերպմամբ, բովանդակային շեշտադրումներով։ Սկսած չորրորդ դասարանից սովորողներին հնարավորություն է տրվում նախաձեռնելու, ընտրելու՝ ջոկատ, նախագիծ, կազմելու երկրորդ շրջանի ուսումնական պլանը։ Անհատական պլանն արտացոլվում է սովորողի բլոգում։ Մեջբերում 2023-2024 թ․թ․ ուսումնական պլաններից․ ուսումնական ճամփորդությունները, ուսումնական և այլ նախագծերը կազմակերպվում են ուսումնական տարվա երկրորդ, չորրորդ՝ ճամբարային շրջաններում, առաջին և երրորդ շրջանների նախագծային ուսուցման շաբաթներում, ուսումնական արձակուրդների ընթացքում, սահմանված կարգով։
Ճամբարի նախապատրաստմանը ներկայացվող պահանջներ․
- Դեկտեմբերի 13-ից սովորողների անհատական ճամբարային պլանների հրապարակում, դրանց շուրջ քննարկումներ
- Սովորողների առաջարկած նախագծերի քննարկում
- Սովորող-սովորեցնող նախագծեր, դրանց հրապարակում
- Ճամբարային ջոկատների հստակեցում, հրապարակում
- Ճամբարային աշխատակարգի հրապարակում կայքում
- Ստուգատեսների աշխատակարգերի, բովանդակության քննարկում սովորողների, ուսուցիչների հետ
Ճամբարային աշխատակարգերին, ջոկատներին ներկայացվող պահանջներ՝
- Տարատարիք խմբերի կազմում
- Միջդպրոցական՝ սովորող-սովորեցնող խմբեր
- Ճամբարային նախագծեր
- Ստարտափ նախագծեր
Ճամբարի բովանդակությունը՝
- Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի նախագծեր
- Դիջիթեք 2024 ստուգատեսի նախագծեր
- Մարզական ստուգատես․ մարմնամարզական ստուգատեսի, լողի նախագծեր
- Արտադրական ստուգատեսի նախագծեր
- Ազգագրական փառատոնի նախագծեր
- Ձնե քանդակների փառատոն կամ գեղարվեստը կրթահամալիրում Արատեսում նախագծեր
- Երաժշտական, համերգային նախագծեր
- Ճամբարային առավոտյան պարապմունքներ, ուրբաթ համերգներ
- Ցտեսություն նախագծի նախապատրաստական աշխատանք
- Սովորող- սովորեցնող նախագծեր
- Ձմեռային ճամփորդական նախագծեր, ճամբարներ
- Հետազոտական աշխատանքներ Ավագ դպրոցում
- Միջին, Ավագ դպրոցներում աշխատանք ուսումնական նախագծերի շուրջ
- Հանրակրթական ֆուտբոլային նախագծեր
- Ուսումնական առաջին շրջանի նախագծերի ամփոփումներ, կլոր սեղաններ։
Ճամբարների, ստուգատեսների ամփոփումներին ներկայացվող պահանջներ