Մայիսյան 19-րդ հավաք: Մայիսի 6-24
Քննարկում․մինչև մայիսի 15-ը առաջարկների գրավոր ներկայացում․
2023-2024 ուսումնական տարվա՝
- Ուսումնական պլաններ.
- փոփոխություններ ուսումնական պլաններում (նորություններ, կրթահամալիրի զարգացման առանձնահատկությունների արտացոլում, խմբագրում)՝ առաջարկներ։ Քննարկումը կազմակերպում, փաթեթը ներկայացնում, ուսումնական պլանի փոփոխություններն արտացոլում են դպրոցների ղեկավարները։
- ուսումնական պլանն՝ ուսումնական նյութ․ քննարկումներ սովորողների հետ
- սովորողների, մասնագետ ծնողների նախագծային խումբն ուսումնական պլանի փորձագետ։
Մշակումներ՝
- Բովանդակային ուղղություններում նշված մոդուլների մշակում
- Դասընթացների ծրագրերին ներկայացվող պահանջները 2024-2025 ուսումնական տարվա․մասնախմբեր
- Հետազոտական աշխատանքների, դիպլոմային նախագծերի թեմաներ․ 2024-2025 ուսումնական տարվա,․ մասնախմբեր
- Ելք ստուգատեսին ուղղված մշակումներ
- Թանգարանային ճամփորդությունների ուղեցույցներ
- Սևանի ամառային ճամբարի նախագծի մշակում
- Արվեստ փառատոնի բովանդակության մշակում
- Հավաքից հավաք ամփոփումներ՝ հոդվածների, ամբողջական նախագծերի տեսքով։
Բովանդակային ուղղություններ
- ԲՏՃՄ բնագավառի կազմակերպման փորձի փոխանցում․
1․ Վերապատրաստման մոդուլի մշակում, փորձերի, ուսումնական նյութերի փաթեթների հրապարակում։
2․Բնագիտության լաբորատորիաները՝ փորձագիտական բաց հարթակներ։
3․Ծրագրավորողների ակումբ․ «Սովորող սովորեցնող» շուրջտարյա նախագծեր
4․Վայրի բնության և մշակութային արժեքների պահպանության հիմնադրամի, «ԱրԱվես» ՀԿ-ի հետ մշակվող ուսումնական ամենամյա, շարունակական նախագծեր։
- «Արհեստ և արվեստ» բնագավառի կազմակերպման փորձի փոխանցում
- Վերապատրաստման մոդուլի մշակում
- Համերգով ուսուցում» նախագիծ. շրջիկ նվագարաններ-3-5-րդ դասարաններ
- «Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց» նախագիծ. համբարձման ծես
- «Ուսումնական ժամերգություն» նախագիծ. 4-5-րդ դասարաններ
- Հակաբացիլ Կոմիտաս 2024. 2-5-րդ դասարաններ
- Կրթական փոխանակումներ՝ «Համերգով ուսուցում», Հակաբացիլ Կոմիտաս 2024. Համբարձման ծես նախագծերով
- Արվեստի փառատոն 2024․ նախագծի հանրայնացում, ներկայացում
- Գործող արվեստագետների հետ կենդանի շփման բաց հարթակներ
- Ցուցահանդեսը, թատրոնը, համերգը, թանգարանը, պատկերասրահը, բնությունը ուսումնական տարածքներ՝ մշակումներ,կազմակերպում։
- Ավագ դպրոցում, միջնակարգ դպրոցի 10-12-րդ դասարաններում ուսուցումը կազմակերպելու հեղինակային փորձի փոխանցում։ Անհատական պլանով ուսուցում։ Ուսումնական նախագծի, հետազոտական աշխատանքի կազմակերպում։
- Ավագ դպրոցում, միջնակարգ դպրոցի 10-12-րդ դասարաններում ուսուցումը կազմակերպելու հեղինակային փորձի փոխանցում․ մոդուլի մշակում
- Սովորողների անհատական ուսումնական պլանի կազմման մոդուլի մշակում։
- Մայիս ամսվա հետազոտական աշխատանքների պաշտպանություններ Հետազոտական վարժարանում։
- Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություններ Քոլեջում։
- Ռազմամարզական ճամբար․ մայիսյան բանակումներ։
- Ցտեսություն նախագծի բաղադրիչներ։
- Ելք ստուգատեսը կրթահամալիրի դպրոցներում․ 2023-2024 ուսումնական տարվա
1-ին դասարանցիներ՝
- Ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների կարողությունների ներկայացում․ խմբային
- Անհատական այբբենարանների հրապարակում
- Ամփոփիչ ուսումնական ճամփորդություն
- Ամփոփիչ թատերական ներկայացում, համերգ
2-3-րդ դասարանցիներ՝
- Ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների կարողությունների ներկայացում։ 2-րդ դասարանցիները ներկայացվում է խմբային, 3-րդ դասարանցիները ներկայանում են անհատական բլոգներում
- սովորողների ստեղածագործությունների ընտրանի․ «Հորինուկ»․ թղթային, էլեկտրոնային տարբերակներով
- 3-րդ դասարանցիների ամփոփիչ համերգ-ներկայացում
- Եռօրյա ճափորդություն Արատես․3-րդ դասարանցիների համար
- Ավագ ընկերները 3-րդ դասարանցիներին ներկայացնում են ուսումնական պլանը․ մուտք 4-րդ դասարան
4–րդ դասարանցիներ՝
- Մայրենիի ելքի ստուգատես, գիտելիքների ստուգում
- Մաթեմատիկայի ելքի ստուգատես, գիտելիքների ստուգում
- Հայրենագիտության, բնագիտության, ռուսերենի, անգլերենի անհատական տարեկան հաշվետվություններ՝ ըստ դասավանդողի ներկայացրած կետերի։
- Մարմնակրթության, երաժշտության, տեխնոլոգիայի խմբային հաշվետվություններ ըստ տարվա ընթացքում մարզական ստուգատեսներին, երաժշտական միջոցառումներին, ցուցահանդեսներին մասնակցության։
5-րդ դասարանցիներ՝
- Մայրենիի, մաթեմատիկայի, այրենագիտության, բնագիտության, տեխնոլոգիայի, ռուսերենի, անգլերենի անհատական տարեկան հաշվետվություններ՝ ըստ դասավանդողի ներկայացրած կետերի։
- Մայր դպրոցում մարզական ակումբներին մասնակցության ցուցանիշներ՝ ըստ մարզիչների ներկայացրած նորմատիվների։
- Տարեվերջյան ելքի համերգ-ներկայացում։
- Միջին դպրոցի սովորողների, դասավանդողների մասնակցությամբ 5-րդ դասարանի ուսումնական պլանի քննարկման մասնակցություն։
- Միասնական համերգային ներկայացում Մարմարյա սրահում, որպես մուտք
- Միջին դպրոցում․
- Ուսումնական նախագծերի ներկայացման բաց հարթակներ
- Մուտք Միջին դպրոց նախագծեր
- 8-րդ դասարանցիների իրականացրած նախագծերի ներկայացման բաց հարթակ։
- 9-րդ դասարանցիների Ելքի ստուգատես։
Ուսումնական կենտրոններ
Հոկտեմբերից մայիս ամփոփիչ ներկայացումներ, հավաքներ, համերգներ․ գործունեության ներկայացում։
«Իմացումի հրճվանք» մասնախումբը որպես հաշվետու ամփոփում ներկայացնի՝
- դասվարների մասնագիտական զարգացման սեմինարները, դրանց կազմակերպումը, արդյունքները՝ մշակումների, փաթեթների, ցուցահանդեսի, մարզական ստուգատեսի տեսքով:
- Մուտք և Ելք ճամբարներ, կազմակերպում, արդյունքներ:
Հավաքի բովանդակությունն ըստ դպրոցների՝
Ըստ մասնախմբերի՝